ساخت تیزر و فیلم های تبلیغاتی

اگر قصد معرفی محصول و یا شرکت و برند خودتان را به بهترین شکل و کمترین زحمت دارید، ساخت تیزر و فیلم های تبلیغاتی بهترین راه برای این کار است.

یک فیلم تبلیغاتی جذاب سازمان و مجموعه شما را در مدت زمان کوتاه معرفی می‌کند. این یک راهکار فوق‌العاده عالی برای مدیران سازمان‌های مختلف است. ساخت تیزر و فیلم تبلیغاتی جسارت زیادی لازم دارد. این که آنچه درون مجموعه‌ شما می‌گذرد را به دنیای بیرون نمایش دهید از آن دسته کارهایی است که هر مدیری جسارت و شجاعت انجام آن را ندارد. اگر این فکر می‌کنید که سازمان، شرکت و مجموعه شما حرفی را برای گفتن دارد، می توانید با ساخت یک تیزر و فیلم تبلیغاتی به دیگران ثابت کنید که در کار خود بهترین هستید و در بازار بدرخشید. در اینستاگرام، نمایشگاه‌ها و همایش‌ها بهتر دیده شوید. حتی وبسایت خودتان را نیز برای مخاطبان جذاب‌تر کنید و قدرت برندتان را به معرض نمایش قرار دهید. ساخت تیزر و فیلم های تبلیغاتی تخصص موسسه آسمان هفتم است.

تیزر و فیلم تبلیغاتی

بازاریابی بدون تبلیغات معنی و مفهومی ندارد. امروزه روز تبلیغات، جزء ابزارهایی به شمار می آید که برای آگاهی و جذب مشتریان نسبت به محصولات و یا خدمات، بیشترین کاربرد را دارد. همچنین به عنوان عنصری اصلی در آگاهی، ترغیب و یادآوری مشتریان، نسبت به محصول یا خدمات موردنظر نقش موثری را ایفا می نماید. لازم به تذکر است که در بکارگیری انتقال محتوای تبلیغات به مخاطبان، باید روش صحیح و مناسبی را انتخاب نمود. زیرا تنها در این حالت است که انتقال محتوای تبلیغات به مخاطبین و مشتریان بازار هدف با سرعت بالا انجام میشود.

مشتریان و مخاطبین نسبت به محصولات و خدمات حس کنجکاوی را خواهند داشت. آنان به جهت اینکه بخواهند خدمات و کالایی را مصرف کنند، باید این موضوع برایشان روشن شود که پیام آن محصول چیست و چه هدفی است که باعث مصرف آن می شود؟  حال در اینجاست که یک تیزر تبلیغاتی مناسب می تواند همراه با یک سناریوی خلاقانه و حرفه ای ساخته شود و پیام محصول را در کوتاهترین زمان و به بهترین نحو ممکن به مشتریان و مخاطبین، انتقال دهد. موسسه آسمان هفتم جزء شرکت های ساخت تیزر و فیلم تبلیغاتی است که با انتخاب فیلمنامه و بازیگران مناسب و همینطور با بهره گیری از پیشرفته ترین ابزارها و دانش تولید و مونتاژ، تیزر و کلیپ تبلیغاتی خود را در سه مرحله پیش تولید، تولید و مونتاژ با بالاترین دقت و با استراتژی قابل قبول به سرانجام میرساند.

اهمیت ساخت تیزر حرفه ای

امروزه تمامی بازارها به شدت رقابتی هستند. موفقیت یک برند نیز به تاثیرگذاری محصولات و خدماتش بر روی مخاطب، بستگی دارد. یکی از مراحل تاثیرگذاری، آشنایی مخاطب و جذب آن از راه معرفی ویژگی های کلیدی هر محصول است. این ویژگی ها از فیلترهای مد نظر مخاطب برای محصول عبور کرده و چگونگی معرفی آن هم نیازمند تجربه و دانش کافی در این خصوص میباشد.

موسسه آسمان هفتم، از جمله شرکت های موفق در زمینه ساخت تیزر و فیلم های تبلیغاتی است که با پرداختن یک مدل ذهنی مناسب برای مخاطب، ویژگی های کلیدی محصول و یا خدمات شما را به نمایش می گذارد. البته که مباحث هزینه و کیفیت ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای، جزء مدل های ذهنی است که موسسه آسمان هفتم جهت رضایت خاطر کارفرما و همکاری بلند مدت با او در نظر گرفته است و در این راستا تمام نکات اعم از کمی و کیفی را با یک برنامه دقیق و حساب شده تحت نظر دارد.

ویژگی های یک تیزر تبلیغاتی خوب

هر تیزر و فیلم تبلیغاتی باید ویژگی هایی داشته باشد تا اثرگذاری لازم را داشته باشد. ویژگی های مهمی که در ساخت هر تیزر و فیلم های تبلیغاتی موسسه آسمان هفتم سعی شده رعایت شود تا رضایت شما عزیزان را به همراه داشته باشد شامل:
  • ایده های مفهومی

  • سناریو خلاق و حرفه ای

  • جذابیت سمعی و بصری

  • سرعت انتقال پیام

ساخت تیزر تبلیغاتی تلویزیونی

اگر شما هم در پی معرفی محصولات و خدمات خود و بالابردن فروش از طریق تبلیغات در بهترین سطح ممکن هستید، موسسه آسمان هفتم ساخت تیزر تبلیغاتی تلویزیونی را به شما پیشنهاد میکند. ساخت یک تیزر تلویزیونی، به شما این امکان را می دهد تا محصول و خدمات مورد نظر خود را به بهترین شکل و بیشترین فضای ارتباطی با مردم تبلیغ کنید. یک تیزر تبلیغاتی برای صدا و سیما چارچوبها و قوانین خاصی دارد. برای همین دلایل مسئله تبلیغات تلویزیونی در ایران به یک امر تخصصی تبدیل شده است. شما میتوانید برای مشاوره و کسب اطلاعات از چگونگی ساخت تیزر تبلیغاتی تلویزیونی و قوانین آگهی بازرگانی و تیزر تبلیغاتی صدا و سیما، با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان متخصص در این حوزه بهره ببرید.

آیا تیزر و آگهی‌های ساخته شده این موسسه امکان پخش در رادیو و تلویزیون را دارند؟

از لحاظ تکنیکی و فنی تیزر و فیلم های تبلیغاتی ساخته شده در این موسسه استانداردهایی فراتر از استانداردهای فنی سازمان صداوسیما را دارد. اما اینکه آیا داستان و سناریوی آگهی و تیزر ساخته شده برای محصول و خدماتتان امکان پخش تلویزیونی داشته باشد موضوعی است که تصمیم گیری در باره‌ی آن بر عهده  خود شماست. کارشناسان ما در این مورد راهنمای خوبی برای شما خواهند بود.

مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی